Thursday, March 17, 2011

TUNGGU3!!!!!

ASSALAMUALAIKUM

hey guyz...aku penat...benci2...Semalam waktu aku duduk atas katil and tetibe aku t'pk..adekah hidup aku di dunia ini adelah b'tujuan untuk menunggu orang lain????arrgghhh..serabut perut...aku x suke orang tunggu aku...so aku pown x suke klo na tunggu2 orang ni...tapi untuk ahmad fathul izzat sengal aku mmg suke kalo die tunggu aku..hahahah..padan muke...die jew la...orang lain x k..hahahha...

Situasinya adelah seperti berikut.....

hari ni aku lapar gyle..so aku rase cam na gy makan..ok..tapi aku x cakap kat sape2 aku na gy makan agy..na dijadikan cerita seorang hamba allah yang cantik JELITA ni ajak aku gy makan...aku pown cakap ok...so aku pown siap2...sebelum aku siap2 aku da pesan TOLONG JANGAN LAMBAT!!!aku x suke orang yg LAMBAT...ulang suare, aku x suka orang yg LAMBAT...die pown cakap ok2....

jadi disebabkan aku taw die ni jenis yg LAMBAT..aku pown siap la lambat2 jugak...so lepas aku siap member bilik aku pown call die...die cakap 10 minit sbb na pkai tudung...ok xpew..aku leh tunggu lagi...disebabkan umah aku ni na kene naek turun lift la bagai...budak JELITA ni umah laen..so member aku pown ajak la aku turun dulu...aku pown ok la...maybe mase aku da sampai n tunggu die kat post guard 2 die pown da on the way turun....arrrrggggghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!...

kenape aku jerit????citer die camni...aku t'pakse jadi MAK GUARD X BERGAJI kat bawah 2 for about 15 minutes la jugak...na melawan nyamuk bagai kat bawah 2...aku tgk bdak2 kuar lif da silih b'ganti..tapi die x muncul2 gak...aku mule panas ati....AKU X SUKE TUNGGU ORANG!!!! AKU X SUKE ORANG LAMBAT!!!! AKU DA PESAN JANGAN LAMBAT!!!! na suh aku ulang bape banyak kali lak....eh sabor jelah....aku da bagi kemain banyak mase kat ko...kasi aku tunggu lagi....(sabor yana...sabor)

bile da turun 2 bleh lak BERLENGGANG2 agy...klo aku x pk kawan mmg da lame kene baling ngan selipar cam aku wat kat dak platun aku dulu...hohoh....dari jauh aku nmpak die aku da jerit "LENGGANG2 LAGI...ASAL KO X TURUN MALAM BESOK JE!!!!!!!" die leh bantai gelak....eh panas towl ati...aku cakap siyes...alasan paling t'baek die bagi..."DAK UMAH AJAK BORAK".... WAK LU!!! ko xdew alasan kukuh sikit ke na bagi..ko da taw dorang 2 kaki borak yg ko sibok na join asal...sedangkan ko ade urusan lain na dibuat....x pk perasaan orang yang dok menunggu ko lame2...ko ingat ko PUTERI yeh????aku ni DAYANG or MAK INANG ko????

lepas dari kejadian di atas SUMPAH pasni klo die ajak gy mne2 mmg aku siap lmbat2 n aku x caye cakap die na turun awal....TIDAAKKKKKKK!!!!

situasi kedue t'jadi di rumah..

hari tu aku ade photoshoot kat kolej..jadi kalo datang awal abes awal....so aku pown siap awal...tetibe housemate aku ajak gy sekali...di sebabkan die da mekap..so aku pown tunggu la...aku ingat awal la die siap.....haishhhh...baru time tu la na iron baju...bawu time tu la na cari lilin na keraskan tudung...aarrrhhg...aku bukak pintu bilik...x siap2 agy...na tacap lak da....

ok..xpew...di sebabkan drama MARIMAR...aku pown rilek agy...sbb cter 2 best..hahah..heroin cumeil...die pown ngan kelam kabut siap...aku ingatkan kene tunggu die jew....aarrrhggghhhh!!!!!!!!!!!

nape aku jerit??????????? rupenyer dy da janji ngn sowang lagi member...member 2 plak x siap2 agy....AKU BENCI TUNGGU ORANG!!!!!!...kalo aku taw die gy ngn meber lain baek aku gerak terus gy kolej...penat siot tunggu orang ni....cair mekap...huh...

lepas insiden t'sebut aku jadi malas na tunggu sesape...mane2 aku gy pown aku sorang2...lagi senang...aku x suke tunggu orang...tolong jangan suh aku tunggu lagi..

JANGAN suruh aku TUNGGU...aku penat menunggu padahal aku leh wat macam2 hal lain agy...elok 10 kerja leh wat..pasal kene tunggu 1 kerja pown x jalan...so guyzz..tolong r jangan wat orang tunggu korang...aku taw korang pown x suke na tunggu2 orang lain an...

"MASA ITU IBARAT PEDANG,JIKA KITA X MENCANTASNYA,DIA AKAN MENCANTAS KITA"

renung2..eslamat b'amal...

mmuuaahhxx guyzz..MIZZ MEYMEY

No comments:

Post a Comment