Tuesday, January 25, 2011

-HIKAYAT GADIS KENA TINGAL 2-

ASSALAMUALAIKUM…
Ok untuk ENTRI yg lepas aku da citer sal ade sorang awek yang ade sikit malang sebab kena tinggal jew ngan pasangan die…aku pown da janji yang aku akan sambung balik hikayat pasal gadis cumel ni…jadi meyh la bace sambungan die (walaupun aku ngah lapor ni..x mkn agy...tp xpew...aku taip gak)
Skang dat girl da macok college life..yang aku kate die keja tu time baru abes spm…wat part time..da makin kiut da girl ni…makin comel..da pandai melawa…so ramai la yang b’minat kat die ni..but macam biaselah…hubungan die ni x kekal lame…ade je yang x kena..mesti kena tinggal..sampai die cakap kat aku yang die da rasa diri dia ni da macam looser sgt2..tapi aku cakap xpe ko try jew…
ade 1 hari 2 die die datang kata ku and luah perasaan..aku jadi tukang dengar jew..die cakap die da suka kat sorang jejaka..ahakz..gelilah aku…die selalu jugak la keluar ngan guy ni lepak2…teman gi bli baranglah..tgk wyg lah…due to ape yg da jadi kat die so die amek langkah b’jage2 ngan x luahkan perasaan and b’lagak cool jew bile kuar cter sal hati and perasaan ni..…
so die amek keputusan untuk diam and bagi guy 2 mulakan langkah dulu…tapi last2 dat guy mula x contact die…bila mesej x balas..bila kowl x angkat..rupa2 nye guy 2 tgh hangat b’cinta ngn awek laen yang jauh lebih baik dari girl ni…aku x taw la baik cmner..tapi tgk gaye mmg baek..coz girl 2 pown cakap awek 2 nmpak agy baek dari die..dy taw pown dari WALL FB mamat 2..hoh…guy 2 pown 1 kalo da suka awek laen asl dok ajak girl ni kuar agy…nape bagi harapan…that girl luah perasaan ngn mengalir air mata kat depan aku guyzzz…sebak aku dengar die cakap…hoh...sedeyh lak tetibe...ni na meraung ni...
“aku x kisah pown kalau die suka kat orang lain, die na couple ke ape ke aku x heran..tapi kenapa x nk bagi taw…nmpak sangat macam aku ni mmg t’hegeh2 kat die…suka la die bila aku cmni..kalo xnk aku kaco die ngn awek die..cakaplah..aku ok jew..kitorang kawan jew pown…so ak leh terima FACT yg aku ni hanye seorang kawan..so aku leh buang perasaan suka aku kat dia ni..mmg da nasib aku asyik kena tinggal kowt..xpelah..aku da biase sorang2…thanx sbb dgr citer aku yeh meymey…”
aku xtaw ape salah die asyik kena tinggal..mula2 aku tgk happy2…tetibe muka sediyh je…nape la smpai camtu skali die asyik kena uji..
situation lain yang aku nampak ade 1 malam 2 aku ngan die t’gerak nak gy mandi kat kolam..time tu di couple ngn sorang budak kat kolej..kire BF KOLEJ r ni…tetibe muka die berubah…korang cepatlah teka!!!! heheh…xyh la..aku gytaw jew…dy nmpak BF KOLEJ die dok sedap b’peluk ngn perempuan lain kat dalam kolam…member hangin..terus ajak aku yang baru celup2 kaki ni dalam air balik..huhu…cian die…kena tinggal wat kali yang ketiga secara official….
OK habis sal BF KOLEJ…skunk ade sikit citer happy…remember BF TALIPON die yang mula2 dulu???hohoh…dengan x disangka2 tetiba die BUZZ kat YM da….girl ni melompat2 suka..hahah…kemain agy die…suka sangat..so cam biase..lepas sesi luahan perasaan dorang pown couple blik..haha..ok still macam dulu still xleh jumpa..padahal hostel girl ni x jauh da ngn guy ni….alasan guy ni xleh jumpa ialah:-
“beg duit I hilang la syg”
“lesen keta ngn ic x wat lagi…takut na bwk keta”
Girl ni pown ngan innocent nyer terima jew alasan guy ni…so this guy tukar keja which is makin m’bz an die and langsung xde mase na jumpa girl ni…but this girl mmg btowl2 tabah…die x merungut sikit pown…dok tunggu jew la BF TALIPON die ni…shortkan story masing2 tibe2 x contact..sbb dua2 senyap (bodo towl sebabnyer)..so this girl pown remain single..laptop ACER die jadi peneman die saat suka dan duka (bapak geli ayat aku…haish)..die cuba cari BF lain which is depan mata…hoh…ade krisis lak ngn BF DEPAN MATA ni…
Dan tetiba YM  ter BUZZ lagi r..BF TALIPON lagi…ape lagi mamat ni na…macam taw2 jew girl ni ngah ade krisis…hoh….
BF TALIPON             : u sehat ke???
GIRL                          : biase je..
BF TALIPON             : sorry coz x contcact u..i taw slah i..bz..
GIRL                          : da biased a..xpe la..
BF TALIPON             : ade bf ke sekarang..
GIRL                          : ADE 
BF TALIPON             : Ooh..ok..
GIRL                          : u pon mesti da ade gf kan..
BF TALIPON             : ade..tapi jauh…
GIRL                          : owh..ok…oklah…bz..bye..
Girl ni jual mahal..which is very3 good…suka betowl aku…tapi disebabkan ade krisis ngan BF DEPAN MATA..die gy luah sakit ati dy kat BF TALIPON ni…da jadi tempat meluah pulak da…aku ingatkan girl ni jew ade krisis…rupa2 nyer guy 2 pown tengah pening ngan awek die yang jauh kat seberang laut…hahah…elok…awek die ngah kencang ngn Ex die..hahah…kire skunk ni die rase la camner die wat kat girl ni…camtu la awek die wat kat die skang..WHAT U GIVE U GET BACK..hahhahahah
so story di kecikkan sebab aku da penat…masing2 broke up ngn pasangan masing2 and b’mula la balik p’cintaan Girl ni ngn BF TALIPON die….bapak sengal…penat da aku na menaip psal dorang ni…tapi sbb aku da janji aku kena gak taip…
tapi biaselah…in love for 3 4 days pastu BF TALIPON NI ILANG LAGI….biaselah…bz kalah artis..padahal keja kilang je….ok skrang timbul part yang best…bila girl ni alek umah mak die dan2 la guy ni datang melepak kat area hostel girl ni…hoh….nyampah…sakit ati..menci!!!!(haish…aku lak  yg emo lebih)
last2 girl ni da rase x tahan…so die terus senyapkan diri..nombor phone pown die tukar…so xdew chance la guy 2 na contact melainkan kat FB ngn YM die…hoh..die rase da malas na amek kisah pasal guy ni…walaupun dalam hati die masih tunggu guy ni…hoh…cari laki lain sudah nok…na tunggu agy watpew…she remain single till now..ACER t’syg jadi teman die….
Baru2 ni dat guy ade chat sekejap ngn die kat FB..die ngadu sal life die skrang camne…macam ade problem..tapi aku rase tu taktik na sakitkan hati awek ni lagi jew…huhuh…that girl cuma leh cakap…
“As KAWAN I cuma leh sokong u dari belakang jew..na dari depan u bkn na tgk muka I pown…”
So kita tgu dan lihat jew la ape jadi kat gadis yang kena tinggal ni sebab citer dy bukan smpai cni jew…dari ape yg aku dgr dari girl ni skang ni MEMBER BF TALIPON lak yang dok sibok chat ngn die kat FB..hahahaha…MEMBER ni macam na usha girl ni jew..hahaha..that girl pown da risik2 dari MEMBER ni yg BF TALIPON da ade awek..so die pown da berhenti berharap ngn BF TALIPON tu..klo die cakap die single mmg aku org 1st yg fire die…hoh….mengong…Actually dis girl punyer jalan life story lebih kurang cam aku...cuma aku ade sikit lucky dari die la...heheh....further information akan aku update later…hoh…penat dowh…punggung da sengal duduk lame2 ni..na gi makan lak…lapor taw…aku curi mase break aku ni….
Renung2…selamat b’amal…
Mmuuaaahhxx guyz..MIZZ MEYMEY

6 comments: